[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1600245836859{padding-top: 30px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;padding-left: 30px !important;}”]

در این صفحه سعی شده تا متداول ترین سوالاتی که مطرح می شود را قرار دهیم:

 

حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید ابتدا وارد پروفایل خود در فروشگاه هایپر کاپاسیتور شوید، بعد از آن در صفحه پروفایل میتوانید وارد قسمت ویرایش اطلاعات شده و مشخصات خود را تغییر دهید.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما  توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

۲- آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟

پاسخ:

شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه (ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.

۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:

بله؛ برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

۱- آیا برای خرید از هایپر کاپاسیتور، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

۲- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۳- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از هایپر کاپاسیتور خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به هایپر کاپاسیتور، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۴- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

۵- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

بله؛ سفارش دادن کالاهایی که موجود نیستند، به معنی خرید پیش فروش آن محصول میباشد.

۶- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

۷- اگر هزینه محصولی را پرداخت کردم آیا باز هم میتوانم از خرید انصراف بدم و هزینه به من برگشت داده بشود؟

پاسخ:

بله؛ زمانی که شما محصولی را سفارش میدهید، اگر از خرید خود منصرف شدید، باید حداکثر ظرف ۸ ساعت با تیم پشتیبانی هایپر کاپاسیتور ارتباط برقرار کنید تا آن ها شما را برای تکمیل فرایند انصراف راهنمایی کنند.

۸- در چه شرایطی میتوانم محصولی که بدستم رسیده است را برگردانم؟

پاسخ:

برگرداندن محصول دارای شرایطی میباشد که پیشنهاد میشود برای مطالعه این شرایط روی گزینه اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر

۹- آیا امکان پرداخت هزینه در محل وجود دارد؟

پاسخ:

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل محصول پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

 

چنانچه پاسخ سوالات خود را در این صفحه پیدا نکردید، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی فروشگاه هایپر کاپاسیتور در ارتباط باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]